freddystankaromlivet

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av freddy - 28 februari 2012 20:52

har ju haft en dålig period som ni kanske har märkt på bloggen men nu känns det att ja är på väg uppot för ja har bestämt mej att strunta i den saken ja ville.för det kommer ju inte hända så varför ska ja deppa över det?det gäller bara att ta upp nävarna och slåss för allt det onda 


NOW PLAYING: CANNIBAL CORPSE-I CUM BLOOD


Av freddy - 28 februari 2012 12:51

sitter på mitt andra jobb av fyrtio åtta typ men så illa är det inte och ja känner att inget ångest moln är på väg och det gillar vi väldigt mycket.men det är bara för ja har slutat tänka på en sak och då har ja blivit bättre och så har ja tagit mitt lagliga neråttjack och inte missar det för då mår man piss och det tror ja är anledningen varför ja har mått sämre för ja har missat det och så pratar ja mycket med min syster om allt och det underlättar väldigt mycket.tack för du står vid min sida.miss you sis<3


NOW PLAYING: OT3P-BLOOD PIGS

 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards