freddystankaromlivet

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av freddy - 21 februari 2012 19:32

har haft ett projekt i min lägenhet ett par dagar nu men nu har ja fixat bilder och sånt så nu är min vägg klar och projektet har beståt av att ha en vägg med bara kurt cobain och nirvana bilder eftersom han är min absoluta största idol ever.har lyssnat på han sen ja va 10-11 år.vet inte säkert och hans texter har hjälpt mej så jäkla mycket även om det går månader innan ja lyssnar på nrivana så finns han alltid i tankarä och sånt.nu i måndags skulle han ju ha fyltt 45 år och då bestämde ja att projektet skulle gåoch nu är det som sagt klart och nu kommer lite bilder på det och säg va ni tycker om det :)



NOW PLAYING :KATATONIA-MY TWIN                                                                              





Av freddy - 21 februari 2012 18:23

hittade denna regel grejen eller va man ska hitta när ja slösurfade på fejjan.tycker det stämmer ganska bra hur man ska leva efter:)


NOW PLAYING : OTEP-SEPSIS                                                                                                 


























Av freddy - 21 februari 2012 13:33

vart tog den där orken vägen?sitter och jobbar med en artikel och ja känner bara.nej orkar inte fan med det häroch man sitter där och känner hur orken bara försvinner.satt och tänkte igår efter varje gång en ångestmoln försvinner så förvinner även en del av mej.visst utåt är ja jävlig glad men inombords är ja bara jävligt uttråkad.vet inte hur länge ja orkar.jaja ni kan tjaata hur mycket att ja gnäller hur mycket som helst.men det är en så period just nu



"Krossad och skadad och bruten itu
Systematiskt raserar jag allting som
någonsin betytt något för mig
Med ett leende maniskt likt en autobahn
bred
Inser jag slutligen svaret till varför jag inte vill leva något mer
Därför att ingenting, ingenting spelar någon roll
Nej, ingenting
spelar någon roll"


NOW PLAYING: SOULFLY-KINGDOM

 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards