freddystankaromlivet

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av freddy - 20 februari 2012 19:37

idag va ja på det nya stället ja ska jobba på och det va helt okej.inte världens roligaste folk eller arbete men det går att funka.men nåt som ja kom på att det är inte så bra att börja på ett nytt ställe eftersom det är helt nya människor och ja har ingen frizon där än förutom när ja står ute och röker.då lyssnar ja på musik.men annars så funkar det inte så bra.fick en urladdning av ångest när ja satt på spårvagnen och bara kunde inte vänta tills raklbladen men ja lyckades stå emot igen.vet inte hur länge ja orkar stå emot det.men men 



NOW PLAYING: Cannabis Corpse - I Will Smoke You


Cannabis Corpse - Blunted at Birth


Av freddy - 20 februari 2012 09:08

idag skulle min största idol ever fyllt år.ja pratar om kurt cobain.han betyder så mycket för mej och min uppväxt.kurt hade ADHD precis som jag.has musik betyder så mycket.hela hans tankesätt gillar jag och jag kommer aldrig att glömma dej.grattis på din 45 års dag:(rest in peace.vi syns snart




Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards