freddystankaromlivet

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av freddy - 26 februari 2012 20:56

öppnar man dörren där alla känslor finns så kommer även ångesten för man oroar sej till hundra procent för att det ska gå åt helvete eller bli skjuts ner alltså dissad.därför har min ångesten kommit upp i hundra cylinder för ja har så starka känslor för en och ja vet inte om det är besvarad eller inte 


NOW PLAYING: PAIN-Chock on your lies


Av freddy - 26 februari 2012 09:12



i måndags gjorde ja enkel tribut till min största gud men nu kommer en längre tribut :



jag har tänkt att skriva ett långt inlägg om kurt cobain flertal gånger men det har aldrig skett men nu tänker ja fan börja me det.min kärleksförklaring till den personen är omänsklig.han betyder så enormt mycket för mej och hans musiktexter och hans personlighet har betytt så mycket för mej igenom åren.ja började lyssna på nirvana när ja säkert var tio år och såklart va det nu smells like teen spirit man lyssnade på om och om igen och när man va tio år så fattade man ju inte engelska och då tyckte man bara melodin va skit bra men sen tio år har man lyssnat på kurt cobain och även om ja inte förstod vad han sa så kunde ja relatera till det han sa  på nåt konstig höger.men sen när börja kunna lite engelska lite då och då så drog ja ut hans texter och översatte dem i skolan och även där vart det lite fel med översättningen så fattade ja direkt hans texter och rader.dem träffade direkt och sen ja fyllde kanske 17 så kunde ja ju engelska ganska bra och då vart det att beställa tiotal kanske tjugotal böcker om han.korkat ja vet men ja va riktigt nörd på den tiden och läste om hans tragiska korta liv.han hade ADHD och det har jag så bara där klicka det.ja minns när ja kanske va 15 år kanske 16 år så önskade ja mej grunge kläder som jeansshjorta.trasiga jeans och sånt.för ja ville bli som min största idol.han va skadad gods som inte klarade av kändisvärlden.jag är ett skadad gods som lever i totalsmärta.men ja kommer aldrig att glömma dej kurt donald cobain även om det kan gå månader innan ja lyssnar på nirvana igen så är du den personen som betyder och betytt mest för mej.inte mina föräldrar.utan dej kurt.ja har köpt och köper varenda cd som kommer ut och ja köper allt som kommer ut som har nirvana att göra.ja vet inte hur många utgåvor av samma skiva.ja fucking älskar dej och ja hoppas att du har funnit ett bättre värld än denna du levde i.vi syns snart igen <3rest in peace



NOW PLAYING : NIRVANA-IN BLOOM



Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards