freddystankaromlivet

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av freddy - 19 februari 2012 19:42

frågan är ju ganska bra.för hur har min helg vart?den har vart ganska upp och ner.vissa stunder kan ja va världens gladaste snubbe och den gamla freddy som slåss för orättvisor och allt sånt och den andra sekunden kan ja bli skitdeppig som psykdeppig.gillar inte hur mitt humör är.blir så fuktup hur det än ja gör.försöker bara tänka en sak i taget men det går inte.ja har så mycket som vill att det ska hända men ändå tänker ja negativ om det.vet inte hur ja skulle ha klarat det utan tableter.musik.cigg och mina bästa vänner<3.men vill så gjärna att en sak ska slå igenom som ja vill.då skulle ja bli skitlycklig.men jag tror inte det kommer hända :/


NOW PLAYING: WALLS OF JERICHO-THERES IS NO FUCK



Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards