freddystankaromlivet

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av freddy - 25 februari 2012 23:03

fick idag ett mejl från den parasiten som hade tagit bort mej och förklaringen va om man ska dra den enkel är att den parasiten inte gillade mina åsikter.mina värdiringar och min vision?men då måste ja fråga.vad är det för fel på min vision och allt det där?för ja ser inget fel me den.gör ni?


NOW PLAYING: SEPULTURA-SLAVES OF PAIN

Av freddy - 25 februari 2012 13:31

ja minns inte så mycket vad som hände igår.men det va bara för ja hade ånegst kväll och då minns man inte så mycket dagen efter men gissar på att ja inte gjorde nåt dumt eftersom ja sitter kvar här och inga ärr eller sår i armarna så då måste ja ha vart tillräckligt stark för att ha klarat den krisen men dagen efter blir man som typ bakis fast utan sprit.man känner sej jävligt tung i kroppen och trött i huvet.men det är väl det priset man får ta när man har ångest och socialfobi?


NOW PLAYING: RAGE AGAINST THE MACHINE-Guerrilla Radio

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards