freddystankaromlivet

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av freddy - 5 februari 2012 19:30

igår så va ju skitdead by april på melodiskitfestivalen och då undrade ja.är metal scenen på väg att dö ut?varför låter 90 procent av alla metal bara jävligt?allt ska va så melodi döds metal eller va man säger?dagens bandfoton garvar man ju åt.för dem försöker ha nån plastattityd med värsta moderna kläderna.får inte det där att gå ihop.bästa metal kom 80-90tal.finns ju såklart undantag men annars ser det ut som den håller på att dö ut.metal ska inte va för allmänheten som det är idag.

Av freddy - 5 februari 2012 13:48

jag är den där konstiga snubben i skolan som inte är som andra och vet ni vad?det är ja stolt över.ja har ett annat tänkade än mina medmänniskor.därför tycker dem det är mina åsikter är snedvredna och konstiga.dem tycker att jag har en helt konstig syn på livet.det är att ja inte har en konstig syn på livet. det är livet som ja har levt som gör att det blir en konstig syn.jag har blivit lärd att man inte ska ljuga.därför ljuger ja inte.jag är ärlig för det mesta.för ärligt tycker folk.men vad ska ja göra åt saken?ja ska väl inte ändra på mej bara för några randompersoner tycker det?..

folk tycker ja är negativ.jag är inte för det mesta inte negativ.ja säger bara min tankar om saken det kanske gäller.om ni inte gillar min syn på livet och mina åsikter.så finns det en dörr där ni kan gå ut igenom.ja behöver inte råttor bland mej :)



Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards