freddystankaromlivet

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

tittar mej i spegelen och hatar det ja ser

Av freddy - 23 april 2012 20:34

den braiga perioden jag har haft en tid verkar vara helt borta eller så är det en skitdag detta har vart.fan va ja hatar denna dag.vill bara att den ska försvinna nånstans åt helvet.ångesten ligger på trots att ja äter min medecin helt efter tiderna.men ja tror det är bara en dålig dag för jobbet har vart åt helvete dåligt.en del av mej vill sätta mej i hörnet med shining musik på högsta volym och har rakblad i näven.men ja känner mej någerlunda starkare idag än för en månad sen.hatar den personen ja har blivit.vill släppa ut den personen och slå sönder den och samma så ja slipper den delen igen.för ja hatar den delen av mitt liv.ja har rensat 8 år av mitt liv men den vill göra säg påmind hela jävla tiden.nej nu blir det DSBM musik för hela kvällen och se ultravåldsama filmer så man får se blod och bara slippa denna jävla smärta.fuck va ja hatar det.varför förstör ja allt som kommer i närheten av mej som ja gillar varför gör jag det??varför kan ja inte bara va en "normal" person och ta emot motgångar som vanligt folk.nej men ja måste ta jävla massa skit medecin bara för hålla mej lugn.fuck fuck fuck fuck fuck 




Kom, kom, kom, kom till mig du underbara sjukdom
Slå mig sönder och samman och tvinga mig ned på knä
Injicera all din ondska in i min menlösa kropp
Och på ett fåtal sekunder försvinner alla bekymmer långt, långt bort


För utan mig är du ingenting, är du ingenting
Och utan dig är jag ingenting
Men tillsammans är vi allt


Skada mig, ja skada mig du underbara sjukdom
Beröva mig din frihet, kom och beröva mig mitt liv
Ta mitt hopp, mina drömmar, mina förväntningar inför ett vi
Och förstör dem allesamman, min gudomliga ledstjärna negativ


Ingen glädje kan liknas vid dig
Och ingen erövring kan jämställas med dig
Inget lyckorus kan jämföras med dig
Och ingen kärlek kan någonsin ersätta dig





 
 
Vanjavit

Vanjavit

26 april 2012 11:22

Känner igen känslan. Att vilja döda det svarta i en, den man inte gillar. Sprätta om kroppen och ta sönder varje del av den fela delen. Och ibland önskar jag med att vara "normal". Men när jag också tänker efter, fan va tråkigt. Det är ju av smärtan som alla de bra perioderna uppskattas som om inget annat kan uppskattas.

<3

http://vanjavit.blogspot.se

 
Ingen bild

freddy

26 april 2012 15:03

jo man gillar ju som sagt den smärtan man bär och sen när det kommer en period som är kanon så njuter man bara<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freddy - 22 september 2012 13:21

har funderar mycket kring detta och ja har kommit fram till att ja kommer lägga ner bloggadet för tillfälligt eller för alllitd?har inte hittat nån lust och ja har inte tid att blogga nu längre.kanske ja kommer tillbaka till den här eller så startar ...

Av freddy - 8 september 2012 13:38

ja som ni har sett så har ja inte skrivit nåt här på en vecka typ men har vart inaktiv och ja har hämtat styrka från sviket men fuck her.hon är bara en tönt.har bättre människor bakom mej.nu är ja tillbaka till den gamla vanliga freddy.lika förbannad...

Av freddy - 31 augusti 2012 21:02

den här texten kan vara jävligt hatisk men det handlar om det som hände i veckan.ja va tvungen att skriva ut det så ja kan gå vidare    no more tears for you. you came to my life you said to me at i am perfect for a best friendi thought you...

Av freddy - 28 augusti 2012 14:04

imorse när ja vaknade fick medelade av min bästa vän att hon inte vill ha konkakt med mej mer och hon påstod att ja tar energi av henne.nu flera timmar senare känner mej så värdelös.vet att ja borde lyssnat på andra som stötar mej men ja känner mej ä...

Av freddy - 26 augusti 2012 00:21

just wanna know the good feeling people talks abouti dont have this feeling for years nowangest is like a cancerthey eat me up alivei am tired to fight against something pure evilbut who cares if i surive this disease?when can i get credit for anythi...

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards