freddystankaromlivet

Alla inlägg den 18 april 2012

Av freddy - 18 april 2012 19:47

ja satt och tänkte vidare på mitt förr inlägg och kom fram till mycket saker som sak varför inte ja inte klarar att bo med nån annan och det är att ja måste ha min egna tid.eftersom ja har ett schema/system i huvet som ja måste följa efter av nån konstig anledning.kanske pga min asperger vad vet ja så om ja bor med nån så kommer det kroka.ja måste va trevligt mot den persone hela tiden och ja klarar inte det.särskilt inte på morgonen.min lägenhet betyder så mycket mer än vad man tror.detta är min lilla grotta/skyddade verkstad som ja får vara den exakt den ja vill.det är oxå där ja får ut mina grejer när ja sitter och tänker.så därför kommer det inte funkar att bo med nån



en annan sak som är lite kul att ja hittade en halvfull låda med massa texter/dikter som ja skrev under min tid på HVB.har tänkt flertal gånger att skriva dem på datan och sen göra på jobbet till en bok.men så fort ja börjar skriva det så börjar dem onda tankar att fara igenom.så ja klarar detinte.så ja har en fråga till er som läser min lilla blogg om nån har lust att skriva dem åt mej på datan och sen göra bok av den?ni får såklart ett ex och erat namn kommer stå på den.sen ska ja ge dem till dem som vill ha den utan kostnad

Av freddy - 18 april 2012 17:56

jag har suttit och tänkt om familj om man ska skaffa sej nåt sånt i framtiden och sånt.Ja har kommit fram till att ja inte vill ha barn.visserligen för ja visste det för många år sen men man kan ju inte låta bli att tänka på det ändå.ja har en familj och det räcker.det är musiken som är min familj.ja brinner för det och kommer alltid att göra.ja lyssnar säkert på musik minst 14 timmar om dygnet.bara snabbt räknat men det kan oxå vara helt fel.men hursom helst.ja gillar barn då man vet att man kan åka ifrån dem.ja vill inte ha barn därför då måste ja va med dem 24/7.jag vet att folk säger till mej så säger alla.men för mej är det en bestämd punkt.Det är samma med relationer.visst det är kul att ha en kärleksrelation.men det är sånt ja klarar mej utan.ja kanske har 2 förhållande på tre år och jag klagar inte.det är samma med sex.det klarar ja mej utan.då tror ni att ja är oskuld bara för det.men det är ja inte men ja tycker det är en å pass tråkig grej.ja personligen får inte så mycket av det.känner att ja får mer ut av musiken.böcker.filmer och desutom har ja ju syskon som kommer skaffa barn.så mitt släkte dör ju inte ut bara för.det men visst det kan vara problem när man inleder förhållande med folk.dem vill stadga sej och vara sambo om det är nåt seriöst.mend et har ja sagt nej till för ja vill inte va sambo med nån.särbo funkar men ingeting mer.ni får tycka att ja är en eremit.tro vad ni vill

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards