freddystankaromlivet

Alla inlägg den 10 april 2012

Av freddy - 10 april 2012 23:11

sitteroch kollar på film och vad händer då?jo en kanske ångest attack är på väg igen.men den här gången är ja starkare.den här gången kan ja stå emot det.för idag är ja betydligt starkare.men ja sitter ändå helt apatiskt nästan och bara döglor på filmen och tankarna bara svissar förbi en.vad ska man göra.man tar sina tableter röker några stycken cigg och somnar till shining musik för idag är det ingen bra dag men jag är stark



Fanatisk hängivelse karvad i hud - född att dö, förankrad vid livet
Skrämmande äro dödens enerverande skugga
Upplev honom - greppa honom - älska honom
Den rättfulla ägaren utav allt perverterat kött
Upplev den yttersta perfektionen, symmetrin
Greppa negativiteten inom
Älska honom, älska med honom...




Svaga, missanpassade barn, låt er ledas in i förtvivlans dvala
Avstånd föder fullkommlighet (fullkommlighet föder avstånd...)
Kamratskap, kärlek och familj - det är det horan er bedragit
En varm oemotståndlig lycka - inga löften någonsin hållas
Men här i min famn är du trygg
Här... i eggens blanka reflektion
Här... dig jag dig med öppen famn välkommna!



Här finns ingen värme, ingen köld
Enbart ett vakuum


Mina läppar de avger ett leende då jag ser hur du faller isär
Nu när insikten slutligen nått dig och sorgen håller dig kär
Vi vandrar hand i hand till andra sidan bron
Där dyrkan utav döden är den enda sanna tron


Den enda sanna tron


Dina tankar ett fullständigt kaos av de tusen minnen du bär
Och att var dag återuppleva denna inhumana misär
Så kom nu, följ min röst till den andra sidan bron
Där dyrkan utav döden är den enda sanna tron


Den enda sanna tron


Se nu hur alla dina minnen formas till en magnum 357
Och jag tror du vet någonstans där innerst inne
Att självmord är den enda vägen ut
Tveka inte, skjut, skjut, jag sa skjut, skjut


Önskan att försvinna är nu betydligt mer akut
För där en början finns där finns det alltid ett slut
Tiden den går, minut för minut
Spillror av mig själv försöker finna vägen ut ur mig
Ut ur mig, in i dig



Av freddy - 10 april 2012 18:21

Revenge 
I'm screaming revenge again 
Wrong 
I've been wrong for far too long 
Been constantly so frustrated 
I've moved mountains with less 
When I channel my hate to productive 
I don't find it hard to impress 


(Pre) 
Bones in traction 
Hands break to hone raw energy 
Bold and disastrous 
My ears can't hear what you say to me 


(Chorus) 
Hold your mouth for the war 
Use it for what it's for 
Speak the truth about me 
Determined 


Possessed 
I feel a conquering will down inside me 
Strength 
The strength of many to crush 
Who might stop me 
My strength is in number 
And my soul lies in every one 
The releasing of anger can better any medicine under the sun 


(Pre) 


(Chorus) 


There comes a time within everyone 
Don't close your eyes to what's real 
No comprehension to fail 
I vacuum the wind for my sail 
Can't be the rest 
Let others waste my time 
Owning success is the bottom line. 
Like a knife into flesh 
After life is to death 
Pulling and pushing the rest of duration 
NO ONE can piss on this determination 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards