freddystankaromlivet

Alla inlägg den 3 april 2012

Av freddy - 3 april 2012 21:54

som ni har märkt har det dykt upp låttexter här på bloggen och det är tanken att ja lägger upp texter så ja känner mej just nu den dagen 


[edit]
Why don't you get a life and grow up
Why don't you realize that you're fucked up
Why criticize what you don't understand
Why change my words, you're so afraid

You think you have the right to put me down
Propaganda hides your scum
Face to face you don't have a word to say
You got in my way, now you'll have to pay

Don't, don't believe what you see
Don't, don't believe what you read
No!!!

I know my ways, I'm here to stay
I didn't star all this yesterday
I'll prove you wrong all the way
Life teaches me you're always alone
Av freddy - 3 april 2012 17:40

jag anser att jag är en fritänkade person.för ja ser allt med öppna ögon eller försöker.finns ju vissa saker ja har svårt med som religion till exempel.det gillar ja inte och det säger jag och ja säger dem sakerna ja inte står ut med religionen.men det är få personer som ser min vision med saker och ting.Det kan ja förstå eftersom oftast är det luddiga saker.jag vågar säga ifrån nåt om det är åt helvete.är du jobbig person så säger ja det.jag är brutal ärlig.det är sån person jag är.för jag står hellre ensam och försvarar min åsikter än att va populär och inte våga säga nåt.gillar du för den jag är så är det bara gå ut via dörren där.för mina åsikter kommer inte ändras.ja kanske förfinar vissa saker.Men som min syster vanja påstår ofta är att ja har en styrka som är ovanlig och det stämmer.För ja ger aldrig upp.never never.Oavsett hur hopplöst det än är.visst ja äter ju tableter för att slippa vissa saker men det är för dem minnerna är så pass jobbiga att ja inte orkar med dem....om det nu förmodan va att ja skulle skaffa barn så skulle jag aldrig bli dem tre V.skulle aldrig kunna tänka mej sluta lyssna på den musiken ja lyssnar på idag.

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards