freddystankaromlivet

Alla inlägg den 15 april 2012

Av freddy - 15 april 2012 17:52

det känns som ja har fått en nytädning.för ja har lust att göra saker.ja vågar hoppas på en ljus framtid igen.Ja har börjat skriva låtar igen vilket va jävligt länge sen jag gjorde.Ja ska sluta röka.jag vet att ja har sagt det länge men på söndag är det finito.då ska ja lägga av me det.Får se hur länge denna upphålle räcker.En halvtråkig sak hände idag och det va att ja avslutade samarbetet med min konkakt person av anledningen att ja inte har tid och ork att träffa honom.Det känns ganska bra för annars har det blivit en träff varan månad och då känner ja att nån annan kan få han.men det är som det sker.Ja har börjat få visioner om vad ja vill göra i framtiden.vad för projekt ja vill dra igång.många projekten komemr vara med min bästa vän vanja :)och angående det så kommer det bli kul att träffa henne igen.ja vet att ja tjatar om det.men det är för ja saknar henne så pass mycket.Ja kommer bli mer aktiv på bloggen på rocksverige från och med nästa vecka och då blir det nog en till två inlägg per dag som det va förut.har fått tillbaka skrivlustan och nu kan den inte sluta.vilket är jävligt bra.Som sagt ja har fått en nytädning 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards