freddystankaromlivet

Alla inlägg under mars 2012

Av freddy - 16 mars 2012 18:26

har suttit och tänkt på förr tiden och letat efter den perioden jag va som lyckligast och ja har kommit fram till vilken det är.det är inte barndomen.det är inte ungdomstiden.verkligen inte ingdomstiden för den är bland det mörkaste tiden ja har haft.nej dem lyckligaste perioden ja har haft i livet va nog när ja bodde i byhålan järna.då va livet perfekt.hade ingen familj i närheten eller nåt sånt.ja flyttade det efter 4 och halvt år på HVB-hem och det va som en nystart för mej.känna nytt folk och glömma den mörka tiden även om det inte gick så felfritt hela tiden så va det den lyckligaste tiden ja hade och jag är glad att ja tog det beslutet att flytta från norrköping.För ja va faktikst rediget trött på Norpan .Ja vet att det låter konstigt eftersom ja älskar Norrköping så pass mycket.






Men det va det ja behövde.ja kunde leta efter vem ja va och vad ja ville med mitt liv och ja kunde få utlopp för den ja va och vilka fuktionshinder ja hade.det kunde ja inte när ja bodde på HVB hemmet för där fick du inte visa dej svag eller nåt sånt för då kunde man bli nedslagen eller bli utnytjad.Även om jag vart förstörd för livet efter dem fyra åren där så kan ja ibland när ja mår bättre se ljuset i slutet av tunnel.Sånr drömmar hade ja aldrig på det hemmet.Ja har tänkt flertal gånger att besöka det boendet nu efter 5 års tid men ja ska va ärlig så vet ja inte om ja vågar.för då kommer ja få möta dem otäckaste demornerna och folk säger att det kan va en bra plan att besöka det stället och göra upp med sitt förflutet men ja vet inte om ja vågar.det kommer säker nån dag jag tar mej i kragen och tar buss 482 för att besöka det stället.jag har i princip kastat allt som ja hade köpt när ja bodde där för ja vill inte ha nån koppling det.Men det kanske är dags att göra upp med sina demoner?

Av freddy - 15 mars 2012 13:36

vaknade upp idag och som vanligt hade ja somnat med musik på högsta volym i hörlurarna och att det spelades shining då är ju inte så bra att somna till.men ja minns inte vad ja lyssnade på innan ja somnade hehe.idag känns det som en sådär tråkig och medioker dag det inte händer så mycket.så idag ska ja panta tre påsar och se hur mycket man får för det och sen ska ja väl sitta hemma och glo på chuck och lyssna på musik precis somn en vanlig ochtråkig dag

Av freddy - 13 mars 2012 18:00

eftersom ja har två bloggar nu så har ja tänkt att denna kommer va mer inriktad på hur ja mår och vardagliga saker så om ni tycker och gnäller att ja bara skriver om elände och sånt är det därför anledningen.den andra bloggen är ju tänkt att ha musik och sånt.igår fyllde ja år och det va helt okej.förutom att på kvällen gjorde ja en vurpa så nu är ja halta lotta några dagar.jag fick pengar och en plattång vilket ja behövde och ja saknar min bonussyter vanja.vi kanske ska träffas i april när hon kommer till norpan igen och det kommer bli så jäkla kul.har inte träffat henne sen i november typ och hon ska ge mej en present undrar vad det kan vara hehe.men annars mår ja sådär.vissa dagar är sådär och vissa dagar mår ja bra.gillar inte hur humöret är.ena stunden kan man va skitglad coh andra stunden skitdeppig.mycket me känslor har att göra just nu.ja gillar en person väldigt mycket och ja hoppas den personen gillar mej på det sättet som ja gör 


NOW PLAYING: Otep-lord is my weapon 


Av freddy - 11 mars 2012 13:41

för några månader sen eller veckor sen.tid är det sämsta ja har koll på ibland hehe så lämnade ja min trygghetszon där ja va onårbar.visade inga känslor pga mitt ex som hade krossat mej som en lite parasit.därför kallar ja henne så men hur som så har bestämde ja mej.ja kan inte tycka synd om mej mer.ja måste ut ur trygghetszonen även om ja kommer bli sårad igen och sitta i hörnet med shining musik och rakblad.ja är villig att ta den risken tror ja.vissa dagar tror ja på att ja kan blibättre men och vissa dagar kryper ja i min andra trygghetzon som inte är så bra så att säga.men nu är ja vilsen igen för har så starka känslor för en person och ja vet inte om ja kommer bli nerskjuten eller det positiva och man vågar ju inte fråga heller.men ja har iallafall sagt  vad ja tycker om den personen.hoppas på det positiva för då skulle ja bli skitglad.men har ja någonsin fått som ja vill.nej inte ofta

Av freddy - 10 mars 2012 12:58

jag är den jag är och det är ingen som kan ändra på det.min styrka är att ja är helt fullständlig självtänkade.det finns ingen som bestämmer över mej vad ja ska tänka och säga.vilket kan se som både positivt och negativt men what the hell.jag kommer aldrig ändra mej oavsett om nån person som ja blir kär i och blir ihop med.den personen kan aldrig säga vad ja ska se ut eller lyssna på musik.även om och då säger ja om ja får barn kommer ja aldrig förändra mej.jag är total lojal mot mej själv och alla som står i min inre cirkel.visst är ja lojal mot alla men dem som är utanför mina innre cirkel.dem litar ja inte ett dugg på och ja har oftast koll på allt som sker runt omkring mej.dels för ja är ett kontrollfreak :)ja ställer alltid upp för vänner och lyssnar på dem om dem mår piss även om jag är totalt på botten.ger du mej respekt så visar ja dej respekt så enkelt är livet.är du ett rövhål mot mej då är ja ett rövhål mot dej och ja är jag ett rövhål mot så ska du va det mot mej.så enkelt är livet :)

Av freddy - 9 mars 2012 19:42

ja har gjort en ny header igen.men det är bara mest för att spegla den musiken ja spelar just nu som varmast.vad tycer ni om den?

Av freddy - 9 mars 2012 17:59

trodde ja skulle få ha en bra dag och det skulle va en bra fredag men icke sa nicke.det är tydligen nån som vill att man ska må piss hela jävla tiden.orkar inte kämpa mot allt som har hänt?men och andr sidan varför ska ja gnälla när ja vet att andra har det värre och tuffare?det enda ja begär att ja ska få va lycklig i en tid iallafall.men det verkar ja inte få vara.ja tar bort allt som finns med känslor.ja lyssnar väldigt sällan på kärleksballader för att då slipper ja tänka på den ensamhet man har.ja ser väldigt sällan filmer där dem visa känslor för då slipper ja tänka på det?det enda ja begär är att få va lycklig och det som ja vill ska hända?varför kan ja inte få en ha en ljus stund i min mörka tillvaro?i need company.men många är upptagna med sitt och har en pojkvän/flickvän.ja vill ha oxå ha en sån men den ja har änslor för tror ja inte känner samma sak och ja vågar inte fråga henne för ja är rädd att blir nedskjuten och då kommer ångesten snabbare.ja försöker bygga en skyddad verkstad men det verkar inte funka.varje dag vaknar ja upp och tänker.varför ska man resa sej ur sängen?visst ja har ett par jobb och ja är där ja vill vara men ändå så sitter ja här och gnäller.självskadebeteende trycker på.därför vågar ja itne köpa rakhyvlar för då kanske ja använder dem till att skada mej.det enda ja begär är lycklig tillvaro mend et verkar aldrig att hända.ja ska tydligen leva på botten och ja är trött på det

Av freddy - 9 mars 2012 16:11

idag hände nåt som ja tycktge va väldigt bra nyhet för jag och min bästa vän/bonus syster kanske ska se på opeth i september på gröna lund.ja hoppas att det händer för ja då skulle ja bli så jävla glad om det händer.har suttit och tänkt på det hela tiden.kanske tänker för mycket.men ja blir sån när ja får veta nåt riktigt bra nyheter.så vi får hålla tummarna för det händer


NOW PLAYING : Opeth-The grand Conjuration


Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards