freddystankaromlivet

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av freddy - 1 mars 2012 15:33

har inte så mycket vettigt att skriva idag så ja snodde den här från min syster och la in min svar:


Here it is:

Något?

Något du ofta brukar göra: Lyssna på musik, läsa, skriva, surfa på nätet och promenera.

Något du har förstört flera gånger: förr va det tagentbord när man vart förbannad men idag är det nog hörlurar

Något du har fobi för: spindlar och ormar

Något du går igång på: ett riktigt bra riff eller en riktigt bra sångare/sångerska och tunga tatuerade tjejer eller en skit snygg danzig:)
Något du ofta brukar säga:vafan och fan 

Något jag inte klarar mig utan: kompisach musik.internet.cigg

Något jag nästan inte klarar mig utan: Icigg
Vad?
 
Vad du helst lägger pengar på:cigg.musik godis och musiktidningar

Vad du helst ser på tv: Sser inte på tv.det ja ser laddar ja ner

Vad du helst läser: böcker.det kan va från tråkiga deckare till tunga ämnen
Vad du svarar i telefon: ”Ja, det är freddy"

Vad jag stör mig på: Att blå sitter i regeringen och religion

Vilket?
Vilket/vilka musikprogram använder du: youtube eller musikprogramet på moben

Vilken musik brukar du träna till:Pantera-best off.throwndown-venom and tears

Favoriter?

Favoritårstid: Våren

Favoritgodis: vinigumi

Favoritföremål: min data

Favoritfärg: Svart

Favoritskiva: för svårt att välja.har många favoritskivor till olika humör

Favorit ord: fan 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards