freddystankaromlivet

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av freddy - 23 mars 2012 18:35

när ja va en liten skit och då menar ja kring 12-14 år så använde ja våld framför tänkade och ja tänkte att jag aldrig skulle bli 18/19 år för det livet ja levde och vissa gånger så va det när att ja aldrig skulle bli så gammal.Jag har mött döden rätt mycket och lurat den vid ett flertal gånger så om ni undrar så är det därför ja är så pass intresserad av döden men hur som så har ja ett aggresionproblem men vid den tidpunkten ja va i livet så visste ja inte hur ja skulle hantera det och det va ju den tiden ja bodde på HVBhemmet och då va man tvungen att använda våld.När ja blir ja arg så blir ja nästan som hulken och det är därför ja har honom som favoritseriefigur.Men ja trodde aldrig i mitt liv att ja skulle klara mej ut ur denna dödsfällan ja satt i för det va verkligen illa ur mina ögon.man levde för den dagen och man visste inte om man skulle klara sej helskinnad.ja trodde aldrig att ja skulle få lägenhet.ta studenten och ha flertal jobb och många trodde att ja inte skulle klara mej till det ja är idag.men ja tror det hände nåt när ja va 16/17 år för då såg ja kanske en väg ut ur denna dödsbringade neråtspiralen.för ja reste mej ur askan och kämade mej uppåt igen för ja flyttade ju därifrån ett och halv år senare till lilla järna.men skoja inte om ja hade problem efteråt att återanpassa mej till det riktigt verkligen.ja vetatt det låter som ett fängelse men det kändes som ett fängelse däran bodde för det va ingen konkakt med verkligen typ.


idag om ja blir arg så använder ja hellre pennan och skriver ner allt eller lyssnar på musik så ja lugnar ner mej.tror ja inte har blivit riktigt arg på 2-3 år typ och det är ja glad för.idag så har ja kommit till den plats ja aldrig trodde.

När ja träffar personal från HVBhemmet så berättar dem för mej att jag är den som har gått bäst för ur min genartion och även att ja hade minst odds till att lyckas.Det har ja väl att tacka min envishet för.för när ja har bestämt mej för att göra nåt så lyckas ja oftast.Jag har sett mer än vad detta flesta människor kommer göra någonsin och jag har sett alla baksidor som finns bakom droger och sprit.därför avstår jag från det.visst ja tar droger idag men det är legala droger och ja vägrar sprit och så har ja ju haft ett tableterberoende så ja vet hur det är.men ja känner knappt nån abtines från det.det kan vara vissa dagar ja känner för det men ja hejdar mej själv och tar en cigg istället.Ja vill tacka alla som har hjälpt mej till den jag är och ja tackar dej min syster för att vi blev vänner och bästa vänner.du har hjälpt mej på så mycket plan så folk inte förstår det.ja måste tillägga oxå att det är nog min bästa text ja har skrivit för denna blogg

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards