freddystankaromlivet

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av freddy - 30 mars 2012 17:55

just nu mår ja någerlunda bra efter en vecka med upp och ner karuseln.har tagit viktiga beslut som att byta namn till mitt alterego.Ja har bestämt att döda Fredrik ******* för alltid.mitt alterego kommer att komma upp till ytan.Många tycker att ja ska ha kvar namnet som ja föddes med.men dem förstår inte varför ja gör det.Det är mycket på det djupa ytan som ja gör.Det namnet jag har vill ja inte ha med att göra längre.Den personen som ja va förut vill ja inte kännas vid idag.Ja kommer kedja fast honom så långt ner i havet det kommer gå.Visst det kommer kosta en antal kronor men det är det värt för då kan ja bygga upp en ny person med mitt alterego.


Har kommit på en liten kul sak.Ja äter ju en ny medecin som är redigt stark och det blir man ganska borta på och då har ja kommit på en Metal genre man kan lyssna på medans mans vänjer med dem lagliga drogerna och den genre ja pratar om är stoner metal.det är en genre där det brukar va flummiga partier i den musiken och det passar ju mej ganska bra just nu.Men hur livet ser ut just nu så är det ganska bra.Kan inte klaga.har mycket bra människor som ja har runt mej och ja ber om ursäkt till dem ja har sårat under min mörka period.


Vet att ja har gjort mycket dåliga saker och det skäms ja förmen ja hoppas ni kan ta min ursäkt så kan vi gå vidare sen?


Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards