freddystankaromlivet

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av freddy - 6 augusti 2012 17:42

ja nu va det ett tag sen ja skrev.men mitt förgående inlägg va så extremt ansträngade när ja skrev det så ja vart helt slut.det va bra att ja skrev av mej det för nu har ja mått bättre än på länge.så vad hnder i mitt liv just nu.idag har jag börjat jobba igen efter en alltför lång semester vilket va ganska skönt.men vart trött ganska snabbt eftersom det va ovant att jobba igen.så när ja kom hem så va riktigt slut i kroppen.men imorn är det jobb igen.:)

jag läser som fan fortfarande och nu verkar det att ja är i en fantassy period.har bara lånat fantasy böcker typ förutom tvvå böcke.en biografi om led zeppelin som ska bli intressant att läsa och sen boken gud stad.älskade filmen som fan och hoppas att boken är klar men annars är det bara fantasy som gäller:)

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards