freddystankaromlivet

Alla inlägg under juni 2012

Av freddy - 1 juni 2012 19:31

jag har nog alltid valt en annan väg än andra människor.dels för att det här livet är ganska krångligt och jag har frågor där ja inte får svar på.därför har ja läst igenom det mest religiösa biblar för att se om jag hittar ett svar där jag är nöjd.men ja läser nu den sataniska bibel.den har gett mej några svar och det är jag nöjd över.tror nu inte att ja läser den bara för attt det verkar tufft för det gör ja inte.ja måste ha svar och dem hittar man inte så lätt.samma med min musik.ja kan inte bara sitta och lyssna på radio musik.ja skulle bli tokig av det.därför väljer ja att borra ner mej i den mörkaste och extrema musiken.för det är där ja kan finna ett lugnt.även i kaos finner man ett lugnt.det är det ja letar efter.lugnet.inte så lätt alltid

Av freddy - 1 juni 2012 13:32

blir så piss off ibland altså.ja tipsade om shinings bästa album halmstad och vad får man för svar då?ja vill inte ha tips om hur man skär sej i armarna och sen säger han att det va ett "skämt"men ja ser ju klart och tydligt att det inte va nåt skämt.det va som en vanlig fördom som man brukar få bara för man lyssnar på suicidal black metal.vad är det för fel på att lyssna på det?varför säger folk att ja måste lyssna på mer gladare musik?Varför skulle ja vilja det? vad är det för fel att ja lyssnar på SBM?ja får min styrka i sån musik.ja kan inte få styrka av svensson radio skit musik.gaaah det förstörde fan min dag.........

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards