freddystankaromlivet

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av freddy - 24 juni 2012 19:30

har haft en period som ni har märkt att ja har lagt upp en jävla massa låt texter/poesi whatever.det är fr ja har skrivit som en galning bara denna vecka har ja skrivit typ 20 låtar.varav 10 ja är extremt nöjd med.har lärt mej att ja alltid ska ha papper och penna med mej för ja vet aldrig när nåt nytt kan komma upp.det har börjat med att ja lyssnat på nån låt.hittar en rad ja gillar och arbetar därifrån och gör om orden.kan inte förklara men min hjärna jobbar hela tiden nu och ja skriver endast på engelska för ja tycker ja haterar att skriva på engelska när det gäller låtar bättre än svenska.läste min gamla texter på svenska och då blir ja bara missnöjd me det.men så ni vet hur läget är.


ska oxå fixa leget på fredag med mitt nya namn vilket vi gillar 


och ja har blivit skuldfri för första gången på ett år vilket vi gillar


och sista här nu ang texterna ja skriver.när ja skriver dem så går ja in mitt mörkaste kammare och rotar där.när ja väl skriver blir ja riktigt isolerad och inte hör nåt annat än min hjärna som arbetar även om ja har musik på högsta volym på 

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards