freddystankaromlivet

Alla inlägg under augusti 2011

Av freddy - 27 augusti 2011 12:57

ja som ni ser på titeln så är denna veckans skivor inställda för ja har inte haft nån lust/tid plus att ja har skrivkramp o det är bättre att vätna me det än att skriva några dåliga rader men nästa veckans ska ja försöka hinna mej:)




Av freddy - 26 augusti 2011 20:58

A dream of another existence
You wish to die
A dream of another world
You pray for death to release the soul.
One must die to find peace inside, you must get eternal
I am a mortal but am i human ?
How beautiful life is now when my time has come.
A human destiny but nothing human inside.
What'll be left of me when I'm dead, there was
Nothing when I lived.
What you found was eternal death
No one will ever miss you.



Av freddy - 26 augusti 2011 17:30

tänkte ha frågestund tajm nu när ja ändå har skrivkramp.alla frågor e tillåtna



Av freddy - 25 augusti 2011 22:14

Jag ser svart, min syn den är fördunklad
Ingen tro och inget hopp och ingen kärlek
Jag ser svart, gator, hus och torg
Jag ser svart, och ingenting betyder någonting

Förvivlan, varthän jag går och varthän jag ser
Förtvivlan, min arvedel
Och jag vet att allt det jag säger och gör
Att allt det är fel
Men lik förbannat så skriker min kropp
Efter mer, och mer, och mer, och mer, och mer

Krossad och skadad och bruten itu
Systematiskt raserar jag allting som någonsin betytt något för mig
Med ett leende maniskt likt en autobahn bred

Inser jag slutligen svaret till varför jag inte vill leva något mer
Därför att ingenting, ingenting spelar någon roll
Nej, ingenting spelar någon roll




Av freddy - 25 augusti 2011 19:35

vill kunna lita på människor.vill släppa in dem in i mitt inre ja.men ja har blivit så pass många gånger sårad av människor ja har släppt in.ja hoppas ja kan lita på dem eller nån annan men ja har svårt för människor.ja vet inte om dem gillar mej eller inte.Livet med ADHD o asperger är ganskas tufft



Av freddy - 25 augusti 2011 12:57

ja om gud nu skulle finnas.vaför låter han all ondksa o misär som finns på vår jord vara kvar?får det inte att gå ihop.man ber ju till han där uppe o ber om att ondksa ska försvinna men gör det?men tur att han inte finns...men ja antar att om godhet finns  så måste ju ondska finnas.för att få det att gå ihop...eller ja får det inte att gå ihop helt enkelt


Av freddy - 24 augusti 2011 23:04

Vad skall du bli när du blir stor
Ska du bli som far och mor
Ska du bli en boss
En försäljare
Eller disponent någonstans
Eller kanske nöjer du dig med
Vilket jävla skitjobb som helst
Du bara bryr dig inte alls
Det får gå som det går
Vad skall du bli

Nu är du ung och rebellisk som fan
Du sätter hårt mot hårt
Du vet precis vad du vill
Och du vill inte bli en av dom där

Fortsätt fortsätt å va rebell
Fortsätt fortsätt å va dig själv
Fortsätt fortsätt å va rebell

Hur ska de bli med din framtid då
Hur ska de bli om några år
Ska du sjunka in i en fåtölj
Vad ska hända med dig
Vad ska du bli

Gå upp-gå till jobbet-jobba-jobba-äta lunch
Samma sak händer imorgon
Jobba-åka trick-hem å sätta sig å glo
Det är inget liv
Det är slaveri


Av freddy - 24 augusti 2011 16:57

kärlek är en sak ja inte förstår mej på..alla vill ha kärlek men dem står inte ut me kärlekens bakgata.


kärlek är en skön känsla när man är ihop me nån.men när man gör slut kan kärleken va livsfarlig.hur många har inte dödat för kärlek eller tagit sitt eget liv bar för dem inte får ha sin livskärlek.det är därför ja har tagit avstod från kärlek.klarar mej utan.kärlek är bara ett jobbigt hinder här  i livet.kanske har ja fel?



Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards