freddystankaromlivet

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av freddy - 27 augusti 2011 22:39

detta e nog dagens låt o den säger mycker hur ja mår idag 




Know me broken by my master,
Teach thee a child, love hereafter,

Into the flood again,
Same old trip it was back then,
So I made a big mistake,
Try to see it once my way.

Drifting body, its sole exertion.
Flying, not yet quite the notion.

Into the flood again,
Same old trip it was back then,
So I made a big mistake,
Try to see it once my way.

Into the flood again,
Same old trip it was back then,
So I made a big mistake,
Try to see it once my way.

Am I wrong?
Have I run too far to get home
Have I gone?
left you here alone

Am I wrong?
Have I run too far to get home, yeah
Have I gone?
left you here alone

If I would, could you?







Av freddy - 27 augusti 2011 12:57

ja som ni ser på titeln så är denna veckans skivor inställda för ja har inte haft nån lust/tid plus att ja har skrivkramp o det är bättre att vätna me det än att skriva några dåliga rader men nästa veckans ska ja försöka hinna mej:)




Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards