freddystankaromlivet

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

i söndags förstod ja

Av freddy - 17 december 2011 13:11

i söndags när ja försökte avsluta allt så insåg ja hur trasig jag är.hela mitt liv har vart trasigt.ja har sökt efter svar på alla dessa frågor ja har.men ja har inte funnit dem.nu äter ja 9-10 tableter om dagen för att hålla ångesten någerlunda nere.ja kämpar och ja kämpar.har åkt på två bakslag och det ja har gjort är ja så besiken på mej själv:(är så besviken på mej.ja vet att ja kan vara starkare.men varför är ja inte det då när ja vet att ja kan vara det?har ja tappart kämpar gnistan?

 
 
Vanjavit

Vanjavit

18 december 2011 16:30

Man kan inte alltid vara på topp, man kan inte alltid känna sig stark.
Känslan är förjävlig när man har den, speciellt varje dag om och om igen.
Man vill inget annat än försvinna. Att dö.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer, men hoppas att du har andra personer i ditt liv som gör det!
Försöker i alla fall skicka en hälsning här då och då, så du vet att jag bryr mig. För det gör jag <3

Och angående det där med bakslagen, de kommer komma.
Men efter varje bakslag så är man lite starkare. För man överlevt skiten. Det som inträffat.

Har också funderat på trasigheten. Brukar tänka, försöka minnas lyckliga stunder.
Men för det mesta känns det som livet har varit skit i mina 19 år som jag levt.
Men då kan det väll inte bli värre?
Bara bättre?

Livet är förvirrande, kaos, jo. Ibland känns det bara som det.
Men måste tro att det finns något mer än det.
Och det gör det säkert.

<3

http://vanjavit.blogspot.com

 
Ingen bild

freddy

18 december 2011 17:43

jo det finns andra människor i livet omkring mej men du är den bästa i mitt liv just nu<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freddy - 22 september 2012 13:21

har funderar mycket kring detta och ja har kommit fram till att ja kommer lägga ner bloggadet för tillfälligt eller för alllitd?har inte hittat nån lust och ja har inte tid att blogga nu längre.kanske ja kommer tillbaka till den här eller så startar ...

Av freddy - 8 september 2012 13:38

ja som ni har sett så har ja inte skrivit nåt här på en vecka typ men har vart inaktiv och ja har hämtat styrka från sviket men fuck her.hon är bara en tönt.har bättre människor bakom mej.nu är ja tillbaka till den gamla vanliga freddy.lika förbannad...

Av freddy - 31 augusti 2012 21:02

den här texten kan vara jävligt hatisk men det handlar om det som hände i veckan.ja va tvungen att skriva ut det så ja kan gå vidare    no more tears for you. you came to my life you said to me at i am perfect for a best friendi thought you...

Av freddy - 28 augusti 2012 14:04

imorse när ja vaknade fick medelade av min bästa vän att hon inte vill ha konkakt med mej mer och hon påstod att ja tar energi av henne.nu flera timmar senare känner mej så värdelös.vet att ja borde lyssnat på andra som stötar mej men ja känner mej ä...

Av freddy - 26 augusti 2012 00:21

just wanna know the good feeling people talks abouti dont have this feeling for years nowangest is like a cancerthey eat me up alivei am tired to fight against something pure evilbut who cares if i surive this disease?when can i get credit for anythi...

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards