freddystankaromlivet

Alla inlägg den 6 december 2011

Av freddy - 6 december 2011 00:52

det har vart så mycket dem senaste dagarna .det har hänt så mycket.ja vet inte va ja ska börja.fick reda på igår att min bästa kompis tog en överdos.bra att hon klara sej men det blir ytterligare en börda i min trasiga rustning.ja försöker varenda gång resa på mej ur askan.men ja vet inte om det går denna gång.hur ska ja orka allt?hur ska ja orka se på medan ja förstör mej själv.ja har ingen ork längre.ja försöker se glad.ja försöker visa att ja skrattar.jag försöker visa att ja mår bra.ja går till jobbet och visar den yttre skärmen.medans den inre själen man har förstörs för varje dag och ja vet inte varför ja ska må dåligt.jag har en tjej.jag har ett band ja gllar och ja har tak över huvet?hur fan kan ja då gnälla?finns ju fan folk som har det värre än mej.min rustning som ja tar på mej varje dag är förstörd.ja måste visa min själ för folk.hur ska det gå?ja vet inte.men ja vet att ja glider ner och djupare mot avgrunden.till slut finns det bara ett ställe att ta vägen.det är döden.ja försöker skrika på hjälp.men är det nån som bryr sje?nej.det verkar fan inte så.så vafan ska man stanna kvar i det här livet.varför inte gå mot det vi vandrar emot.komma till en värld där man mår bra.tror ja.jag orkar fan inte mer.ja har skrikit på hjälp så det bara sjunger om det.men ja börjar bli hes.ja börjar tappa livsgnistan.vad är det som händer???

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards