freddystankaromlivet

Alla inlägg den 9 april 2011

Av freddy - 9 april 2011 21:56

ja har bestämt mej från och me idag ska ja rena mej från allt hat ja har igenom att skriva ner 80% av allt i huvet ner på denna blogg.Det kan innehålla stöttade texter men det e upp till er att ta åt er el inte.ja måste skriva för att inte bli helt kanontokigt i huvet.Ja känner att ja har samlat för mycket hat igenom åren på vissa personer o det har ja fått nog nu.Ja har fått nog att vandra bland spöken i huvet.Det e ganska tröttsamt för själen.ja kommer stänga ner den här bloggen när jag mår bra varenda dag odet kommer ju säkert ta ett tag.Men vem vet.det kanske gör nåt bra ifrån sej om man skriver ner allt så alla kan läsaa det?vad vet jag.


ja vill tacka många som har blogg som skriver om sina fukionshinder.Det är bra för mej att veta att man inte är ensam om det.det e spännade hur dem klarar sej i samhället.


Angående fuktionshinder så har ja märkt att ja försöker leva i två världar.ena världen som alla andra lever i som är tydligen okej att leva o så lever ja i mina egna värld.där jag sitter inlåst varenda dag.Ja försöker rymma ifrån min egna värld för att uppleva den andra världen men det e ibland för mycket att ta in ibland.


nu när ja skriver ner allt detta så skriver ja bara det som kommer i huvudet.så allt kan inte va sammanhängade hela tiden.men det va bra att skriva nu iallafall


vi hörs när vi hörs 


freddy out


P.S komentera gjärna o tyck o va ni tänker om detta inlägg.

D.S

Av freddy - 9 april 2011 14:39
intervju med mej själv


hur gammal är du freddy?

jag är 22 vårar


och vart bor du nånstans i det avlånga landet?

Ja bor i min hemstad norrköping.östergötland

va har du för hobbyn.intressen osv.

mina intressen är musik synnerlighet metal.punk.mina andra intressen
är film.historia o böcker.

du hade visst några fuktionshinder.kan du säga vilka dem är så våra
läsare vet vilka det e?:


sure.mina fuktionshinder e delar av Aspergers syndrom.ADHD.Ja har
under dem senare åren av livet fått nåt som heter socialfobin.sen har
ja ångest.


hur länge har du haft asperger syndrom?:

Vad ja vet så har ja haft det uner hela tiden.osäker på den frågan



okej.vad gör du om dagarna?

jag jobbar på nåt som heter daglig verksamhet två dagar i veckan.vilket
är perfekt för mej.annars drar ja väl hemma mest.har ett band oxå som ja
är me i.

det låter intressant.va spelar du för instrument.Va spelar ni för
typ av metal?


ja spelar bas o sjunger.vi kör blandat metal

okej.tack för pratstuden.

det va så lite
Av freddy - 9 april 2011 11:40

ja som bloggen antyder kommer dettta bara va tankar om livet och vardagen ja har redan en blogg om film som e en av mina intressen.


Bloggen till den e alltomfilm.blogg.se


här kommer ja dela tankar.åsikter.vardagen o musik såklart.så ja hoppas ni kommer trivas här me det 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards