freddystankaromlivet

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

fuck you.ja är den jag är!

Av freddy - 11 november 2011 21:27

Varför måste man följa strömmen?varför måste man gilla band som har sålt en miljard skivor tex.som beatles.varför måste man gilla dem bara för dem har sålt några ex och är kända?förstår inte grejen.ja tycker dem är skittråkiga och förstår inte grejen me dem.men man måste ju såklart gilla dem och allt sånt skit.det är samma med kläder och mode.varför måste man klä sej på ett sätt som folk respekterar än?varför kan man inte få se ut som man vill utan att folk dömer än.varför är denna värld så fördomsfull och ja vet att ja har fördomar själv..men man måste ju vara på ett sätt i denna skitvärld för att vi ska bli respekterade.för att få jobb och sånt skit.nej tack till sånt.ja lyssnar exakt på vafan ja vill utan att folk ska säga nåt om mej.vill ja se ut på ett sätt o tro på nåt så får dem fan göra det.fan va bitter ja blir ibland på svenssonfolk

 
 
Ingen bild

Martin

11 november 2011 21:34

Man gillar ju inte The Beatles för att de har sålt en miljard skivor ;)

 
Ingen bild

freddy

11 november 2011 21:38

nej men man måste ju dyrka skiten bara för dem har sålt några skivor

 
Ingen bild

Joackim

12 november 2011 12:06

Wow, vilken jubelidiot du är nu...
1. JAG som stor Beatlesfantast gillar deras musik ENBART för att dem har gett mig så mycket, ungefär som metal ger dig, ger Beatles mig. Beatles är ett band som har influerat så många andra band.

2. Beatles är inget mode, jag kan gissa på det att utan Beatles hade inte det mesta du lyssnar på idag ens existerat.

3. Dubbelmoral, du säger att ingen ska klaga på dig för att du är den du är, JAG är den jag är och du klagar på det just nu, jag lyssnar inte på Beatles för att många andra gör det, jag lyssnar inte på Beatles för att dem sålt många skivor, jag lyssnar på Beatles för att texten är äkta, det är musik likt inget annat och ja, John Lennon har räddat många liv tack vare sin musik. Bara för att man lyssnar på en typ av musik så betyder inte det att du är som alla andra som lyssnar på den, blindstyre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freddy - 22 september 2012 13:21

har funderar mycket kring detta och ja har kommit fram till att ja kommer lägga ner bloggadet för tillfälligt eller för alllitd?har inte hittat nån lust och ja har inte tid att blogga nu längre.kanske ja kommer tillbaka till den här eller så startar ...

Av freddy - 8 september 2012 13:38

ja som ni har sett så har ja inte skrivit nåt här på en vecka typ men har vart inaktiv och ja har hämtat styrka från sviket men fuck her.hon är bara en tönt.har bättre människor bakom mej.nu är ja tillbaka till den gamla vanliga freddy.lika förbannad...

Av freddy - 31 augusti 2012 21:02

den här texten kan vara jävligt hatisk men det handlar om det som hände i veckan.ja va tvungen att skriva ut det så ja kan gå vidare    no more tears for you. you came to my life you said to me at i am perfect for a best friendi thought you...

Av freddy - 28 augusti 2012 14:04

imorse när ja vaknade fick medelade av min bästa vän att hon inte vill ha konkakt med mej mer och hon påstod att ja tar energi av henne.nu flera timmar senare känner mej så värdelös.vet att ja borde lyssnat på andra som stötar mej men ja känner mej ä...

Av freddy - 26 augusti 2012 00:21

just wanna know the good feeling people talks abouti dont have this feeling for years nowangest is like a cancerthey eat me up alivei am tired to fight against something pure evilbut who cares if i surive this disease?when can i get credit for anythi...

Translate

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 kanon bra
 bra
 helt okej
 dålig
 sämre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv till författaren


Ovido - Quiz & Flashcards